Igår.

Igår jobbade jag hela dagen, och så dog min mobil, så därför blev det inga uppdateringar alls. Så kan det gå! Trött hela dagen igår. Och på kvällen fick jag veta att Al's pappa ska gifta sig. Till midsommar. Var det någon som sa "käftsmäll"?

Alltså, jag borde inte bry mig. Jag borde verkligen inte bry mig. Men jag gör det. Allting gick så snabbt när vi separerade för 6 månader sen. Från att tro att allt skulle bli bättre mellan oss, till att han gjorde slut på natten och flyttade ut 2 dagar senare.

Och ja. Det sårar mig att han går så fort fram med sin nya. De är redan sambos och förlovade. och som sagt. Det är 6 månader sen vi separerade. ett halvår! och han planerar redan giftermål med sin nästa. Får mig ju att undra hur länge han "kände" henne och HUR han kände henne, innan vi flyttade isär.

Fuck it. Och som om det inte var nog med härligheter, så upptäcker vi när mamma och pappa var här med Al, att han råkat ta fel vagn på dagis! Då visste jag verkligen inte om jag skulle skratta eller gråta. Så jag skrattade först, och så grät jag inombords. 

Ska äta lite frukost nu, och så ska vi gå upp till dagis och byta tillbaka till rätt. Ringde dagis imorse och hon bara skrattade. Som tur var så var det en regelrätt "sovvagn" han fått med sig, så det hade inte varit någon annan som stod och inte hade någon vagn alls igår kväll.  

Nu blir det lite filmjölk med knäckebröd. Hoppas på att den här dagen inte bjuder på fler "glada" överraskningar.

God morgon!

Kommentarer
Postat av: Nina

Fy f*a. Kan verkligen förstå att det kändes som en käftsmäll! Tänker på dej...



Kram Nina.

2009-09-17 @ 09:24:21
Postat av: F

Vill lämna avtryck här, trots att vi inte haft någon bra kontakt på länge...

Jag kan verkligen förstå känslan du beskriver om att A ska gifta sig. Jag kände samma med H fast med andra grejer.. Han har inte träffat nån ny, däremot tog han sig för många nya saker direkt efter separationen som han vägrat göra när vi var tillsammans... Det fick mig att undra hur mycket jag betydde för honom, när han inte ville göra dessa saker med mig men direkt efter separationen kastade sig ut i vida världen och gjorde både det ena och det andra..



Smärtan lägger sig så småningom, men helt bra blir det nog aldrig... Bränd är väl det minsta man kan säga att man blivit. I mitt fall var det jag som ville separera men det tär lite ändå och tvivel uppstår - var jag verkligen så mycket värd som jag trodde?



Det gläder mig att du verkar ha hittat en ny toppenkille! Hoppas ni får leva lyckliga tillsammans :) Unna dig lycka och frid, det förtjänar du.



Även om vi inte slutade som världens bästa vänner så ville jag bara att du skulle veta det.



Ta hand om er!

2009-09-17 @ 09:27:19
Postat av: Köttbullar och glass

vet du att din A faktiskt gjorde mig lycklig? eller ja .. du genom att tala om att din lille fröken minns mig? Ja!! Bandet är gottbäst underbarast"

Lyssnar nu på clannad.. Och behöver en tjej kompis.. Lust att vara med på ett hörn?

Kram Pline

2009-09-18 @ 04:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0