Godmorgon lördag!

Om fem minuter blir jag hämtad för att jobba.. Jippiedo! Eller nåt. Hade ju hellre stannat hemma med J och bara tagit det lugnt fram till kvällen.

Snoozade en timme imorse. Ville verkligen inte öppna ögonen. :)

Utgång ikväll alltså. Shit, jag är faktiskt lite nervös. som jag skrev förut, så är det tre år sen jag var ute sist. Och nej. Jag köpte inte ens de där skorna. Nu funderar jag allvarligt på att skicka en springare till Scorette istället och köpa ett par så supersnygga boots jag såg. Det var ju egentligen de jag ville ha, men tyckte de var lite för dyra. Men så insåg jag att ett par skor för 500 jag bara kan använda en gång, blir betydligt dyrare än ett par skor för 750, som jag kan ha fler gånger! (och gå till dagis med om jag någongång vill vara snygg när jag går med barnvagnen. )

nåväl. ska inte låta skjutsen vänta!

Kaffe!!!

Kommentarer
Postat av: Pline

DO IT!!

2009-09-26 @ 13:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0