God morgon!

Solen skiner och himlen är blå (nästan i alla fall) vad mer kan man begära en morgon som denna? Inte mycket. Jag är glad så länge jag slipper huvudvärken!

Igår var alltså mamma och syrran här. Mamma åt middag med oss, bjöd på den kulinariska rätten stuvade makaroner och köttbullar. Det var väldigt gott faktiskt! :) Sen ställde hon sig såklart och diskade. Lilla mamma <3. Var riktigt skönt att komma upp nu på morgonen och inte ha någon disk alls stående.

Så kom syrran och hon hade med sig sin dotter, och vi drack lite kaffe och åt glass, innan vi stora satte oss framför ving.se och barnen framför Nalle puh på tv. Nu är det bestämt i alla fall. 2 veckor på Grekland nästa sommar. Ska bli så skönt! (och så hinner vi lagom hem till Al's pappas bröllop) Men nu gäller det att spara pengar. Spara, spara, spara. Jag gör inget annat känns det som..

Vaknade tidigt imorse, innan Al. Älskar att vakna innan henne och bara ligga och titta på henne. Låg där i godan ro och filosoferade lite om allt möjligt, så säger hon högt "mamma? Jag smaka?" och så knölade hon lite och så sov hon vidare. Söta, underbara unge! Vad jag älskar dig!

Ikväll ska jag och J på bio, då Al ska till sin pappa några dagar igen. Vi ska se "The ugly truth". Hoppas den är så rolig som den verkar på reklamen.

Nu kom min tös, bäst att ta och göra frukost som jag sa.. erhm. ;)

Ha en underbar onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0