Fredag.. och jag sov.

Äntligen fredag! Och Alicia verkade rätt trött, så vi gick och lade oss vid 20. Vad skönt, tänkte jag, då kan jag gå upp sen, surfa lite, läsa min nya Cosmopolitan, njuta av lite egentid så att säga.. 

HA!

klockan 21 hade jag också somnat. och så sov jag (och Al) Till 7:30 idag. Ganska utvilad idag kan jag säga, då jag gjorde samma sak i torsdags. (sorry J ;P)

Nu är det dock äntligen lördag! Och idag ska vi göra muffins. Imorgon ska vi nämligen till syrran på "afternoon tea party" med te och scones och så ska vi avsluta med fika.

Just ja. lördag. Hoppis och skuttis idag! och sen leka lite med J och hans dotter. När vi exakt ska hinna göra de där muffinsarna är en annan fråga. Men vi måste hinna..

Nu ska jag dricka lite te och ta en smörgås.

Vad ska du göra idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0