znark

Jorå. Jag somnade med Alicia igår kväll, ovanligt va? Klockan 5 imorse gick jag dock upp och släckte alla lampor som lös i hela lägenheten. Klockan 7:30 gick vi upp. Kändes ju nödvändigt.

Drömde så konstigt inatt. Drömde om en kompis, att hon fått barn. Det är ju iochförsig inte så konstigt, hon har redan 2, men det var deras namn! Riddarhjärta och Tass. "är du seriös?" frågade jag. "heter han Riddarhjärta i tilltalsnamn??!" Så gjorde jag narr av namnen! "kunde de inte hetat Tass och Tuss?" osv osv. haha. Absolut inte sån jag är! 

Nu sitter vi här i soffan och tittar på Nalle puh och jag dricker en latte. Sitter och funderar på vad vi ska hitta på idag..

Vad ska Ni hitta på idag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0