Tystnad...

Lilltösen har blivit hämtad av sin pappa och jag sitter nu i soffan och bara fascineras av tystnaden. Skräms lite av den också, men det är skönt att vila öronen en liten stund med. 

Borde inte sitta här, utan borde ta tag i disken och de där sabla kartongerna som är kvar. Hey! Jag flyttade ju bara in i MAJ! Whats the rush liksom..

Om en timme slutar stora älsklingen sin dag, så då blir det till att ta sig hem till honom och störa honom med mina dumma frågor. Ska släpa med mig datorn också och slänga in photoshop och ev byta Vista mot XP. Har inte riktigt bestämt mig än. Jag gillar bildprogrammet som kommer med Vista. Nåväl.

Och ja. Jag har beställt en sån där almanacka nu. Tjo, så det kan gå! :)

Nä. Lite latte först kanske, sen ta itu med det tråkiga..

Tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0