Tröttmössa och sockerchock. Ingen bra kombo..

Nopp. Det är verkligen ingen bra kombo kan jag lova. Jag är så ruskigt trött just nu att jag nästan skulle kunna somna sittandes, medan dotra är totalt motsatsen. Får mig att undra om hon kommer somna överhuvudtaget detta dygn? Jag kanske skulle ha smakat lite av hennes lördagsgodis? ;)

Nåväl. Varit på gympa idag. "kryp som myror"- style. Friskis har "hoppis och skuttis" varje lördag. Jag vet att Al egentligen är lite för liten än, gränsen är 3 år, men det är bara 6 månader, och hon ÄLSKADE det. Att få springa det fortaste hon kunde! Att få hoppa! Att få cykla med benen i luften! Att få springa IGEN! och så för att avsluta det hela: att smyga så tyst hon kunde. För att sen springa lite till, även om det inte var några andra barn kvar i salen. Söt. :)

Hem och tokstädade lite. Upptäckte ovälkomna gäster. Jävla bananflugor vad äckliga de är! :( Sen kom de välkomna gästerna och vi fikade lite och de hade med sig lördagsgodis till Al och sina barn. Därav sockerchocken :) (att vi dessutom åt bullar stora som en vuxen persons handflata kan väl inte ha med saken att göra?!)

Nu har vi ätit lite middag, indiskt idag, och Alicia sitter i badet och jag sitter bredvid och skriver detta medan jag försöker hålla mig vaken och lyssnar på hennes lek med badankorna. (pappaanka ska åka och jobba lite men kommer snart och hämtar på dagis! NU kom pappa tillbaka! "nu jag köpt dig godis" säger hon med mörk röst "men först äta maten" :) ) inget kaffe och ingen energidryck på hela dagen. Jag är bara fascinerad över att huvudvärken inte slagit till än.

Fast nu är det dock dags för mig att ta upp den här lilla damen och stjälpa henne i säng.

God kväll!

Just ja! Jag är förresten med och tävlar om en layout hos den här tjejen. (inget jag måste skriva, men jag gillade hennes blogg så jag länkar ändå! )

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh tack! VA hittar du på för skoj nu då?

2009-10-17 @ 19:01:43
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0