Torsdag

Idag har det varit torsdag. Hela dagen. Vaknade tidigt, tyvärr, eftersom Al höll låda nästan hela natten. Jag förstår verkligen inte varför hon är så orolig! :( Åt en mysig lång frukost, röjde lite och så kom J över med sin lilla kille. Eller ja, liten och liten. 9 månader idag!

Alicia var så gullig mot honom hela tiden och lånade ut sina saker (nästan) helt utan problem.. Åt lunch, och sen gick vi ut en stund för att barnen skulle få sova. Den enda som somnade var hennes grabb. Så Alicia har varit lagom rolig på eftermiddagen faktiskt.

Sen åkte J hem för att hämta sin dotter på dagis, och jag och Al gick hem igen. Så när klockan slog 15, kom Pline innanför dörren. Drack lite kaffe och åt några kakor. Snackade skit i soffan. Mysigt!

Och nu har vi ätit middag jag och Al. Korvpytt. Så enkelt, så snabbt, men så gott. :)

Nu är den lilla damen här hemma ganska så trött. Märks på att hon är alldeles för lugn.. Tittar på bolibompa och sen är det nog natt för henne.

Förövrigt har jag betalat in handpenningen på resan idag! :D (bara 9 månader kvar! :P)

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Pline

Hihi.. det gör jag så gärna om! Det var verkligen hur mysigt som helst och Al är ju bara en så härlig unge =)

Jag gillar er tjejer! Kram på er!

2009-10-03 @ 12:13:41
URL: http://paulinepousars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0