Ny inriktning?

Vännen plingade mig på msn. "jag tycker du ska bli inredningsdesigner" söt. Ja, sanningen är att jag många gånger tänkt att åtminstone bloggen ska få ta den inriktningen. (som om det inte fanns tillräckligt många sådana, precis som modebloggar. Poppar upp som små svampar)

Men nu är det så att här hemma gäller inte Shabby chick! INTE! Här gäller "jag köper vad som jag tycker är fint"-stilen. Något avskalat, men ändå måste det finnas något roligt och personligt.

Nåväl. Här hemma håller vi på med att träna att gå på pottan. Det går "sådär". Och såklart var jag tvungen att slänga min mopp och skurhink när det hade varit översvämning i källaren och jag använde den till att torka upp ett par centimeter vatten från källargolvet.. Men det är bara att ta tjuren i hornen när hon ändå visar intresse för att gå på pottan. Så jag behöver väl inte skriva att tvättmaskinen gått en hel del den här veckan hon varit hos mig.

Nu hittade jag denna underbara tingest på Spacebabies.se, synd bara att de bara har försäljning för butiker (men den som finner lär väl hitta en sådan butik antar jag) och synd också att den bara fanns för barn. Tänk vad roligt det skulle bli att moppa om man fick ha en sådan här! Och det står ju överallt att barn i 2½ års ålder vill hjälpa till med riktiga saker !

När du har kissat färdigt på golvet kan du väl torka upp efter dig? -Jaaa! :)

 


Kommentarer
Postat av: ♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥

haha okej, va gör du då`?

2009-10-18 @ 11:51:58
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag har nyligen diskat och spelat spel.. nu ska ja svara på kommentarer :P händer ikväll då?

2009-10-18 @ 15:05:59
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Postat av: jessica

gud vilken tuff mopp

2009-10-20 @ 11:28:54
URL: http://metrobloggen.se/fitmom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0