Mmm.. me love!

Sitter här i soffan med en stoor kopp te, man skulle kunna kalla det balja också, och bara njuter av mitt nystädade hem! Imorgon (Lön! yeey!) ska jag införskaffa mig en golvmopp också, sen är det så fint som det bara kan bli! :)

Mamma och pappa var här en lång stund och drack kaffe och pratade. Sen hjälpte pappa mig att bära ner lite saker i källaren som bara stått här i vardagsrummet och gjort mig galen! Galen, I tell ya! En gammal tv, tex. Som bara stått där i vägen och samlat damm och stört feng shuin i rummet. Nu är den väck. Harmonin är åter.

Dessutom ska jag nog avbeställa den där almanackan. Har bestämt mig för att jag vill ha lite saker till vardagsrummets väggar istället, så jag ska lägga de pengarna på ett &-tecken istället. DET är verkligen något jag ska jag unna mig själv i julklapp.. HA! En almanacka? När jag kan få ett sånt här istället


Men det är ändå inte riktigt ett sådant jag vill ha. Jag vet precis hur det ska se ut. Är inte 100 på att betong är vad jag är ute efter. När jag är ledig nästa gång, (och utan barnvagn) ska jag nog ta mig till lite affärer och titta runt lite. Åh, mitt vardagsrum kommer bli så fint när det är helt klart! Just nu känner jag det i hela kroppen! De sista detaljerna kom som en blixt från klar himmel. Nu är det bara att göra de verkliga..

Nu är teet slut och jag ska kila hem till J igen.

Hoppas ni haft en bra dag ni med?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0