Lördag igen :)

Vaknade med huvudvärk imorse. Inte den härligaste känslan, men en Ipren och lite frukost senare så känns det som att den är på väg bort. :)

Igår var det fredagsmys här hemma, egengjord pizza bakad med massa kärlek, och sen lite chips framför Disney Playground och Nalle Phu, för att avlutas med massa bus och höga skratt. Härligt! Haft en sån otrolig jobbig vecka, att det var förlösande för oss båda att bara skratta så vi kiknade. :)

Idag ska vi leka med J och hans lilla tjej om de är friska, annars åker vi nog med mormor och morfar ut till min farmor och farfars grav och tänder ljus, för att sen kanske åka ut till minneslunden där min mormor och morfar ligger för att tända där också. De senaste åren har jag inte kommit ut dit, och brukar tända ljus hemma och tänka på dem. Men ibland känns det skönt att åka ut och "hälsa på" så att säga.

Ska tända några ljus i helgen?

Ja, Halloween idag också. Jag ville göra en pumpa först, men så insåg jag "varför då?". För en kväll? Vi har ju inte ens en uteplats att ställa den på.. nä. I år får Halloween vara för mig.

Ska du fira Halloween?







Kommentarer
Postat av: pline

Jag komem rätnda ljus här hemma och se en skräckfilm.. det blir min kväll.. =)

2009-10-31 @ 19:29:06
URL: http://paulinepousars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0