Helt seriöst..

jag borde ta tag i den här dagen. Hem och diska, städa ur klädkammaren, tömma de där sabla kartongerna jag skrev om häromdagen. Hitta kameran. Lovade på heder och samvete bilder på mitt hem den här veckan till en vän. På heder och samvete. Förstår ni vad jag gett mig in på?! Mamma och pappa kommer över och ska hjälpa mig lite senare (så att det blir gjort öht, jag förstår nog ;p)

Allt detta borde jag alltså göra. Inte surfa runt och hitta så här fina saker att jag blir sjuk!





De här skulle stå så bra i Alicias lilla lekhörna. och inte var de alldeles för dyra heller. Dessa av märket Jabadabado går b la att hitta på House of Hedda.

Nu har teet kallnat och som sagt: Lovat bilder över hemmet. Bäst att bege sig hemåt då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0