God morgon!

Igår var en väldigt rolig och trevlig dag, men hektisk så därav min dåliga update..

Hade kebablunch på jobbet. Vi har så lugnt på tisdagar så vi hann sitta nästan allihop samtidigt och bara skratta och prata lite tillsammans. Kan verkligen behövas ibland.

Sen slutade jag vid 16 snåret, gick hem till J och hämtade lite saker, sen hem och göra ordning mig och så åkte jag till en vän för en mysig tjejkväll med skitsnack, te och choklad (och gooda smörgåsar hennes man bakat) och Desperate Housewife. Tack underbaraste! :)

och sen  var klockan 22:30 och jag fick skjuts hem till J igen. Han spelade lite, jag läste senaste Cosmopolitan, tills jag nästan somnade i soffan med tidningen över mig, så då gick vi och sov.

Idag har  jag snoozat i en timme, ingen höjdare, för jag var faktiskt tröttare sista ringningen än första.

nu blir det te och rostat. Sen jobba hela dagen lång.

Ha en bra dag därute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0