Förstår inte riktigt..

varför bilden i förra inlägget blev på sniskan. Jag tog det rakt upp och ner. konstigt. Men ni ser ju i alla fall vad det föreställer, även om ni måste vrida huvudet lite grann :)

Snart är det sängen för min del. Känns som om klockan är mitt i natten. Både jag och J blev förvånade att klockan (då) bara var 21, för båda halvsov i varsin del av soffan. Det är härligt nästan jämt att vara småbarnsföräldrar, eller hur älskling? ;)

Appropå det så är Al nu en hel vecka hos sin far för första gången. Kändes jättekonstigt att lämna henne där ikväll. Men hon var jätteglad över att komma dit igen, och bara vinkade och sa "hejdå", precis som hon gör på dagis. Älskar henne så mycket!

Nu kom karln ut ur duschen.


herrårå! ;)

Kommentarer
Postat av: Pline

Härligt! Haha.. men det är ju så skönt! Somna i soffan <3

2009-10-05 @ 09:20:23
URL: http://paulinepousars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0