En majsdildo någon?

Inte för att jag behövde, och inte för att jag tillhör VeckoRevyns målgrupp, men häromdagen tog jag ändå in ett nummer när det var dags för fika. Jag tror en av rubrikerna var "OMG-sex". Men jag minns inte om det var någon annan tidning. Slitz eller Aftonbladets söndagsbilaga eller nåt.

Vilket som, så var det alltså läsarnas bästa tips, för bra sex. Där skrev en tjej om den gången batterierna i hennes dildo tagit slut. Då blev hon så frustrerad att hon gick igenom hemmet för något att kompensera med. När hon hamnade iköket fann och då.. tadaa.. en majskolv!

Den var tydligen väldigt bra, för den var knottrig och.. ja, jag lämnar det där, med orden att hon skulle se till att alltid ha majs hemma! Men jag tänkte tre saker.

1. Hur kan man bli så jävla kåt, att man tar en majskolv från köket, istället för att ändå använda dildon (som faktiskt, i min mening, skulle göra samma nytta utan batterier.) Majsen vibrerar väl inte av sig själv eller? Nöden är uppfinningarnas moder heter det ju, så jag kan förstå själva grejen, men hon hade ju redan en leksak?

2. Var det färsk eller konserverad majs? Inte för att det spelar någon roll för mig, men fatta vilken deal tjejen gör om hon köper konserverad, som faktiskt innehåller 4 för nästan samma pris som en färsk! :)

3. Jag kommer ALDRIG äta majskolvar hemma hos någon annan!



Kommentarer
Postat av: pline

>.< Uuuuhhh..

s

Fy snubblan..

2009-10-10 @ 21:07:04
URL: http://paulinepousars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0