coconut?

Lade just på luren efter att ha pratat med J i telefon. Imorgon är första dagen på hans nya jobb (grattis älskling!) och både jag och Alicia börjar tidigt, så det blev en "snabbis". Lade på med orden att jag var tvungen att ta fram kläder och sånt till Al, så det var klart imorgon bitti. Puss och saknar dig och jag saknar dig mer. Klick.

Sen tar jag och ställer mobillarmet, 4:45 piip! 5 timmar och 5 minuter var det kvar till alarmet skulle ske (min telefon är så otroligt snäll och upplyser mig om sådant dumt. Snacka om att stressa upp sig istället för att somna! Måste.sova.nu!) och vad gör jag? Jo. Jag startar datorn och skriver ett blogginlägg om skiten.

Nöt.

(nu är det bara 4 timmar och 50 minuter kvar btw)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0