anledningen till...

401fae04a355a50e882f222b76e8c036.png

 

anledningen till att det inte blir något längre inlägg idag ser ni här ovan. "speltangentbord" går inte att skriva på! (i alla fall kan inte jag det utan miljoner stavfel och hysteriutbrott) note to myself: kom ihåg att ta med din egen dator hit nästa gång!

God morgon förresten! nu bär det av till jobbet. Vad ska Du hittapå idag? :)

update: om man tänder lampan går det lite bättre. men jag vill känna ett "flow" när jag skriver. inte leta tangenter..


Kommentarer
Postat av: SARA

jag tyckte den var galet god! FYllningen smakade precis som valnötsost!:P

2009-10-20 @ 08:45:19
URL: http://saralingon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0