Enligt livsmedelsverket...

76cf37de9aa08ab3f10f7fbff2495e4d.png

Enligt livsmedelsverket innehåller den här burken tre gånger mer koffein än red bull och kan leda till koffeinförgiftning redan efter två burkar. Säljaren och distributören annica olofsson säger att "man kan ju bli alkoholförgiftad om man dricker för mycket alkohol" och "vi säljer inte cocaine till barn". Ett 10-tal svenska butiker har börjat sälja drycken redan. (källa: metro 24/11) Min fråga är hur f*n man som handlare kan stå för en produkt som heter cocaine!?


Kommentarer
Postat av: pethra

Bra fråga.. osmakligt är bara förnamnet.

2009-11-24 @ 10:34:13
URL: http://nanoliten.blogg.se/
Postat av: Maria

Låter inget bra med denna dryck.



Måste fråga dig, har för mig att du jobbar i en ICA butik och skulle behöva lite råd angående om det kan vara något arbete för de som har ryggproblem? Eller är det helt kört då? Har tankar på det, men klarar inte av några tunga lyft.



Läser din blogg rätt ofta så du får gärna skriva lite om det så kikar jag in snart igen.



//Maria

2009-11-24 @ 10:51:57
Postat av: Smilla

Jag håller med. Det är otroligt att de ens säljer Red Bull. Varför tar butikerna in skiten? Allt handlar bara om pengar nu för tiden. (Jag har tydligen blivit bitter och gammal.(

2009-11-24 @ 14:45:19
URL: http://smillatankar.blogspot.com/
Postat av: Ella

Måste säga att jag verkligen uppskattar din blogg. Konstigt nog verkar jag inte kunna prenumerera på din blogg via BlogLovin' och jag undrar vad jag gör för fel. Är det någon annan som också har problem med att prenumerera på den här bloggen?

2011-07-13 @ 03:07:00
URL: http://djurförsäkring.net
Postat av: Gin/vaniljlatte

Hej ella! Kom till min nya blogg istället



Http://vaniljlatte.blogspot.com



Där uppdateras det flitigare..

2011-07-14 @ 12:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0